در دانشگاه دفاع ملی انجام شد؛مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام سالهای دفاع مقدس صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد؛ امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیام شهدا گفت: شهدا جوانی خود را فدا کردند تا این نظام الهی شکل بگیرد و ما نیز تا آخرین قطره خون خود برای حفظ این نظام مقدس تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: اگر دشمنان ما در پی این هستند که این نظام الهی و ارزشهای آن را کمرنگ کنند، بدانند که به گمراهی رفته اند و تا وقتی نور شهدا در این کشور می تابد، آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.

آیت الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه اصل استکبار ستیزی یک اصل قرآنی است، افزود: به یاری خدا ما از این اصل قرآنی همیشه حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: برجام تصویب شود یا نشود، شعار مرگ بر آمریکا حذف نخواهد شد.

یادآوری می شود، این دو شهید والامقام در سن 19 و 27 سالگی جاودانه شدند و محل شهادت آنها به ترتیب در منطقه عملیاتی فاو سال 1364 در عملیات والفجر و منطقه عملیاتی جزایر مجنون سال 1362 در عملیات خیبر عنوان شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا